Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 1. februar 2011

Krise i heimen!

Her råder det totale kaos! Liverpool har SOLGT Torres! Tenke seg... Er det mulig!?

Jeg kan ikke noe om fotball, og ikke er jeg interessert heller. Men jeg vet at Liverpool er en engelsk fotballklubb (er jo ikke helt fraværende da!), og jeg vet at Fernando Torres (jøss, kan jo til og med fornavnet hans!) er en dyktig spiller på Liverpool. Jeg har også fått med meg at klubben har solgt han til Chelsea, og at det føles helt forferdelig for de mange Liverpool-supportene. - Deriblant den maskuline delen av vår familie... Junior er på vei inn i en dyp depresjon, og hans far prøver så godt han kan å oppmuntre han og se mulighetene. Han snakker om alle de andre gode spillerne, den store salgssummen klubben får, mulige nye spillere, og viktigst av alt; "ingen spiller er større enn klubben!" Jeg kan ane et sted bak alle de oppmuntrende ordene, at det er like mye for fars egen del han forteller dette, som for sønnen. Vi går en tøff tid i møte...
Jeg aner at her må det nye drakter til i heimen...
Denne drakta er vel ikke brukanes lenger.

2 kommentarer:

Pia sa...

Ha ha, dette med Torres har det vært snakk om her i huset også - uten at jeg blir så veldig engasjert...
Imponerende matpakker du slår til med!

Hilde sa...

Jeg sitter ikke akkurat og griner over spillersalget... Om tre dager har jeg sikkert glemt navnet hans. Mens gutta derimot... Sukk!

Ungene spiser lunsj som bare det for tiden, så da er mor fornøyd :o)