Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

mandag 14. februar 2011

Støvlestrømper

Endelig har jeg fått ferdigstilt ett av de mange hobbyprosjektene mine; strikkede støvlestrømper. Jeg var ferdig med strikkingen for lenge siden, men jeg var litt usikker på blomstene, så dermed ble de liggende. Nå har mamma vært på besøk, så da fikk jeg litt hjelp (les: mamma tok hele jobben... mot sin vilje... Jeg "hørte" ikke hva hun sa da hun forklarte fremgangsmåten...)



Nå mangler jeg bare støvlene for å ha utenpå strømpene - blir kanskje litt våt hvis jeg går ut i bare strømpene... Mørkegrå Hunter-støvler står på ønskelista :o) Og den brettede kanten med blomster på skal altså være utenpå støvlene. I mellomtiden får jeg bruke dem i støvletter - funker jo det også :o)
Jeg har jo andre støvler så klart, men de bruker jeg på jobb i barnehagen, og det blir vel ikke der jeg stiller opp med hvite blomstrede strømper. Ikke er de støvlene noe jeg ønsker å bruke andre steder heller - grelle som de er...

Ingen kommentarer: