Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

lørdag 5. februar 2011

Taxi-sjåfører som slækker'n

På grunn av noen uforutsette hendelser tidligere i dag, kom vi litt på etterskudd på tidsplanen vår for dagen. 1.betjenten bedrev litt taxivirksomhet, som ble noe forskjøvet, så da måtte mor også ut og kjøre taxi for å få Junior og en kamerat på trening. Vel fremme ved ishallen, måtte vi returnere hjem igjen uten treningstid, for Junior var i for dårlig form til å trene. Inkludert på- og avkledning av tre unger, hadde vi altså klart å bruke en hel time på å kjøre et annet barn på trening - vi som ikke har nok organisering på ukeplanen vår...

Ja, ja... Skal ikke si det er koselig med en syk sønn, men litt hyggelig er det jo at han i flere timer - i strekk - oppholder seg i stua sammen med sine foreldre og slækker'n foran tv. Selv er jeg ikke syk, men jeg klarer fint å slække lørdagskvelden foran tv'n sammen med han :o)

1 kommentar:

Hilde sa...

Og der var morroa over! En kamerat av Junior kom, og siden formen er oppadstigende, var det et mer interessant alternativ enn å tilbringe tiden sammen med "gæmlisene"... Vi ble ditcha... Men nå har jeg kommet i slække-modus, og der akter jeg å fortsette å være (merker jeg har fått et nytt yndlingsord her; slække).