Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 25. februar 2011

Et poeng til meg igjen

Jeg har strikket ferdig en liten jakke til minstesnupp i deilig mohair og ull, og det var jaggu på tide! Jeg begynte på jakken da 5-åringen var rundt året. Så ble den liggende og avglemt... Og da jeg ryddet i garnlageret og påbegynte prosjekter, dukket den opp igjen. (Hun trengte den vel strengt tatt ikke heller, siden den aldri har vært savnet.) Jeg husket ikke hvilken størrelse den var påbegynt, så jeg rakk likegreit opp alt og begynte på nytt. Fort gjort var det også, så at den har ligget avglemt så lenge, er jo bare tull (eller latskap, eller dårlig hukommelse???) Men nå har jeg i hvert fall fått ferdig enda en ufo, og er fornøyd med det :o)



       

Måtte bare ta bilde av et par deilige babyføtter da jeg hadde sjansen - de små tærne er noe av det beste jeg vet!

En riktig god helg til alle!

6 kommentarer:

Frihet sa...

Så flott jakke, jeg liker godt ull og silkebånd ;)

Søt lille jenten også, å små tær er jo verdens beste!!!

God helg!

Anonym sa...

Nydelig unge og nydelig jakke! Alltid godt å bli ferdig med ting som har ligget lenge, når det er gjort lurer en på hvorfor en ikke bare gjorde det ferdig med en gang.

Må være en deilig tilfredsstillelse å vite at du kan lage flotte plagg?

God helg!

Anonym sa...

Venter på bilde av Mileniums genseren...........

Hilde sa...

Min kjære anonym, fryser du? Klarer jeg å fortsette å dykke ned i lageret av uferdige prosjekter, så skal du se at det muligens kan bli millenniumsgenser på deg ;o) Innen et par års tid, tenker jeg...

Barbros lille atelier sa...

Nydelig jakke i herlig farge!
Og for en skjønn liten tulle!

Hilde sa...

Takk for koselige kommentarer :o)