Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 22. februar 2011

Bursdag og gaver

Hipp hurra! I dag har jeg bursdag og skal feire i lange baner! Vel vel, feiringa blir vel ikke sååå voldsom, det har liksom dabbet litt av med den etter hvert som åra har gått... Et tegn på at jeg begynner å bli voksen? Bursdag er fortsatt gøy, men alderen betyr ikke så mye lenger. Det hender jeg faktisk må tenke igjennom hvor mange år jeg er, telle fra årstallet jeg ble født og frem til i dag. Jeg kan huske at jeg før syntes det var utrolig tåpelig at folk glemte av hvor gamle de var, men jeg måtte etter hvert innse at det gjaldt meg også. Etter fylte 21 hadde jo ikke antall år så stor betydning lenger, sånn som nå, ved ca 23-årsalderen...

Min kjære mann har kjøpt det jeg ønsket meg mest; Iphone :o)


Bilde lånt fra AppleStore
Den har blitt sendt fra butikken og er på vei hit til min adresse, og gjett om jeg gleder meg til den er her :o) Litt pes å lære seg alle nye finesser, for jeg liker det som jeg allerede kan. Men jeg er god på å lese brukerveiledninger, så litt ny informasjon skal jeg nok klare å putte inn i hodet.

Da mine foreldre var på besøk for en ukes tid siden, var vi på shoppingrunde, og vi skulle samtidig finne bursdagsgave til meg :o) Mamma trodde vel jeg hadde fått et illebefinnende, siden jeg hadde et ganske så fornuftig og praktisk ønske... Jeg ønsket meg nemlig ny koffert. Til sommeren skal vi til Tyrkia, og siden det er så gode shoppingmuligheter der, trenger jeg en ny koffert!
Vil dere se min nye koffert? Sjekk denne:

Bilde lånt fra Dorothea
Lekker, ikke sant? Jeg får nok plass til masse inni den, ja!

Vi endte opp på Dorothea, som er en stooor butikk med utrolig masse flott - både klær og interiør og alt mulig dill og dall. Og jeg falt virkelig for denne jakken fra Cream (jeg valgte en kremhvit). Og med den "fulgte" kjole, strømper og skjerf (ikke de samme som på bildet, men litt lik stil), og all fornuft var plutselig ikke-eksisterende... Fin koffert!