Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 28. januar 2011

Ny ulldress. Og fullføring av prosjekter.

Jeg har noen maaange uferdige hobbyprosjekter som ligger og venter på å bli fullført. Masse idèer og ønsker, men for liten tid - og da er det effektiv tid det er snakk om. Altfor mye tid går bort til surr og ingenting... Men jeg er i grunnen ganske glad i "surr og ingenting".

Tror jeg har tre store plastposer med dukkeklær som enten må monteres eller mangler knapper. Har masse ferdig også, som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Har lenge tenkt å legge det ut for salg, men så var det det der med å komme seg i gang da...

Min andre halvdel venter fortsatt på "Norge 2000"-genseren sin som jeg begynte på mot slutten av 1999... Den ligger på loftet og bare venter på å bli montert, men siden det er noe av det kjedeligste jeg gjør, så "glemmer" jeg den hele tiden. Stakkars mannen, som må gå rundt å fryse!
Men i dag fikk jeg endelig sydd på knapper på en ny lilla ulldress (strikket i Drops Eskimo) til Emma, så da kan hun fortsette å være varm utover vinteren. Om hun egentlig trengte seg enda en ulldress, er jo en annen sak. Men jeg liker jo å strikke, og det må jo nødvendigvis bli noe av strikkinga. 

                 

Mål for 2011; ferdigstille maaange gamle prosjekter (og begynne på noen nye og forhåpentlig fullføre dem, for det er alltid så morsomt med noe nytt!)

Ingen kommentarer: