Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

onsdag 12. januar 2011

Snart julefritt

20.dag jul setter den endelige sluttstreken for jula, og det er jommen meg i morgen (har jeg hørt... har ikke telt selv, men jeg stoler på det). Da er det ubønnhørlig over. Jada, har kastet ut tre og pakket bort nisser og engler og annet dilldall. Litt røde lys eksisterer forsatt, men i år har jeg nemlig tenkt å brenne dem helt ned før jeg kaster restene (klapp på skulderen til meg selv!). Og julegardinene får henge litt til, siden jeg har planer om å kjøpe nye - og da skjer det kanskje litt raskere hvis jeg får en påminnelse av de røde en gang iblant...  MEN, jeg må jo "rydde ut" julesnopet også. Det er tross alt fra i fjor - det får være måte på hvor lenge det skal ligge og støve ned og oppta plassen til årets eksemplarer! Ungene sørger for at pepperkakene forsvinner - selv kan jeg spare meg for de seige kakene med hard melis og inntørkede seigmenn. Men jeg tar meg av den store pakken med "After Eight", som jeg plutselig fant uåpnet. Er bare å gomle det i seg, for som sagt skal det være ryddet bort senest i morgen. (Og det er i grunnen like greit, for da har jeg tannlegetime...)

Ok, sliter litt med å pakke bort den nye adventsstaken, selv om den
strengt tatt skulle vært slokt da adventen var over. (Skit i "reglene"!)

Ha en fin siste julekveld! (litt kvalm nå, kjenner jeg...)

3 kommentarer:

Hanne sa...

Kos deg med sjokoladen du, men husk at det kun er 139 dager til vi skal på ferie................

Hilde sa...

Du måtte bare komme med den, du!

Trine sa...

Velkommen som følger hos meg. Så hyggelig! ha en strålende dag ute i Asker :)