Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 15. april 2011

Kjole på en snurr

Prinsessa har fått ny tunika. Pink velour og ribb fra Stoff og Stil. Treperler i endene av silkebåndet. Og lyserosa kroklisse i snurr på skjørtet. Mønster: eget.








Nå skal jeg reise til Stoff og Stil og kjøpe mer stoffer :o) Gleder meg! Minstesnuppa har blitt proppet med mat, så forhåpentligvis holder hun ut et par timer mens mor surrer rundt mellom stoffhyllene. Det pleier ta tid...

Ha en flott fredag!

4 kommentarer:

Anette sa...

WOW sååå flott kjole!! Lekker rosafarge! Denne hadde min 2-åring elsket ;) ;)

Maichen sa...

Kjempeflott!!!
Det gjorde seg virkelig med den kroklissen :)
Har akkurat vært en tur selv, og kjøpt noen nødvendigheter, men jaggu tar det ikke dobbelt så lang tid som planlagt.. alltid!
Og i bilen på tur hjem, dukket ideèn til en tunika til meg selv opp! Er det ikke typisk? :D

Kose deg så mye!

Pia sa...

Så flott denne var!

Frihet sa...

Fin kjole!!! Så flink du er!!
Så gøy med stoff og stil, min favoritt!!!