Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

onsdag 6. april 2011

En ny award til meg :o)

Heldige meg har fått enda en award; en Stylish Blogger Award. Den har jeg fått fra en blogg med det interessante navnet Lammelårtanker. Denne madammen skriver gode og tankevekkende tekster om barn og foreldrerollen. Ta en titt inne hos henne :o)


Med prisen følger det en utfordring om å skrive åtte ting om seg selv som kanskje kommer som en stor overraskelse på de fleste. La meg presentere:

1. Jeg brukte masse penger på å ta motorsykkellappen som 18-åring - uten å ha kjørt motorsykkel i ettertid...
2. Jeg er en "utvannet perfeksjonist". Jeg er ikke fornøyd før alt er perfekt, men har lært meg å godta at ok kan være godt nok (mulig en bivirkning av å bo sammen med en ikke-perfeksjonist og tre barn...).
3. Jeg har en definisjon på en god shoppingrunde; Når du kommer hjem og ikke husker alt du har kjøpt! (Litt sånn "Åj, den ja! Den hadde jeg glemt" når du pakker ut av posene.)
4. Jeg liker ikke sushi.
5. Jeg ble en gang for tre barn siden tatt ut til NM i aerobic.
6. Jeg mestrer høye stiletthæler.
7. Jeg elsker punktlister! Når jeg har mye som skal gjøres, er det herlig å kunne ha en oversiktlig liste som jeg kan krysse av på etter hvert som gjøremålene er gjort. Yeeeii! (Men det kan dog være litt nedtrykkende hvis man innser at svært lite er krysset av...)
8. Jeg er en racer i uformell skravling!

Så er det meningen at jeg skal sende awarden videre til 8 fine blogger jeg vil fremheve. Nå har jeg nettopp gitt en annen award til mange blogger, så hvem skal jeg gi denne til? Jeg velger å gi den til 3 fine blogger jeg nettopp har oppdaget, i håp om å bli bedre kjent med dem.


Og dersom det er andre som vil ta utfordringen om å fortelle noe om seg selv, så ta gjerne awarden :o) Si fra til meg, så skal jeg følge med på hva du har å utlevere om deg selv ;o)

4 kommentarer:

carina sa...

Gratulerer med award:) Så koselig at du valgte å gi den videre til meg,tusen takk:)
Ha en fiiin kveld:)
Klem fra Carina

Lykkemamma sa...

Heii :-)

Først, TAKK for award! Denne skal jeg ta :-)

Så, Jeg brukte også maasse penger på motorsykkellappen. <jeg kjøpte meg også en sykkel, kræsjet den og har kun kjørt et par få ganger siden! Kremt!

Og til slutt :-) Buksene sand og lyseblå er tynne sommerbukser.
Mens denim buksene er hakket tjukkere og beskytter små bollete knær!

Tusen takk for koselig hilsen forresten!
Ha en fiin kveld, klem fra meg :o)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så søt du er!
Tusen takk for award.Setter stor pris på det skal du vite!
Klem!

Osloskånskan sa...

Awardtajm hos meg!