Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 4. mars 2011

Musikk fra "gamle dager"

Ungene og jeg hørte på radioen da vi var ute og kjørte bil i går kveld, hvorpå eldste håpefulle spurte (under låta "The final coutdown"); "Du mamma, denne sangen var populær da du levde, var den ikke?"  .......................................................
Vel og merke har jeg nettopp runda ett år eldre, men jeg føler meg fortsatt ganske levende. At jeg har blitt så gammel at jeg står med en fot i grava - det var litt drøyt!

3 kommentarer:

Frihet sa...

Herlig ;)

Anonym sa...

Har du gått over til å bare eksistere? :)

Gratulerer med dagen på etterskudd, håper den var bra!

Hilde sa...

Føler jeg eksisterer i beste velgående :o)
Takk for gratulasjon. Dagen var strålende flott, den!