Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

torsdag 15. september 2011

Nettsøk

Det er litt interessant å se hva folk søker på på nettet, for så å finne veien inn til puslespillet mitt her. Masse innlysende, ja, men også ord/setninger som fører til noen funderinger ("Har jeg skrevet det noen steder?").

Hva er man liksom ute etter når søkeordet er "baby"? Kjøpe en? Lage en? Definisjon? Litt åpent i grunnen... Tror det kom opp litt flere alternativer til nettsider med babyinnhold enn bare min...

Og det måtte jeg jo selvfølgelig teste på Google, sånn bare for å ha unyttig kunnskap om det.
Resultat:
Omtrent 3 530 000 000 resultater
Og så kom jeg jo på at baby trenger jo ikke være norsk. Innlysende? Joa, måtte søke på engelsk Google:
About 3,530,000,000 results

Var det samme der. Tenkte ikke på det. Ikke så klok likevel, denne fruen...

Anyway...

Her kan du for eksempel se hvordan du tegner en baby.
Og her kan du finne fotballstæsj til babyen.
Og så kan du finne babylampe her

Ja-ja, da har man jo noen sider å titte innom for å finne det man er ute etter... God søkerunde!

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Mange som søker på tips for å bli kvitt bananfluer havner hos meg. Og der kan jeg faktisk tilby tips, he he

Guri sa...

Synes det er like artig å se hvilke bilder som dukker opp til søkeordene jeg. Der dukker det opp MYYYYE rart ;)
Ha ei fin helg :)
KLÆm

Hilde sa...

Det er kjekt å få tips til å bli kvitt bananfluer, Elisabeth. De ække no hyggelige... Men kanskje ikke bananfluer jeg forbinder mest med bloggen din da ;o)

Ja, Guri, jeg søkte på "baby" på Google Bilder, og da var disse her noen av dem som dukket opp. Disse har jo noe med baby å gjøre, men det hender jeg lurer godt på sammenhengen...

Whitebite sa...

mange rare treff hos meg også.
spesielt paradise hotel, som jeg skrev om for lenge lenge lenge siden!

men gosj og grøss for en lampe!!!
uæhh!!

Hilde sa...

Så du likte ikke den, nei? Tror nok ikke den havner i dette huset heller...

Bondekona sa...

Har alltid ønsket meg en selvlysende babylampe.

Takk..