Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 13. mai 2011

Bloggeabstinenser

Til tross for min korte bloggkarriere, har det vært tøft det siste døgnet. Jeg har nok blitt ganske så kraftig bitt av bloggbasiller.

"Blogger" har vært mer eller mindre nede, og det har vært umulig å komme inn på både egen og mange andres blogger. Paaanikk! Og så har flere innlegg og kommentarer forsvunnet :(
Jeg tror det var noen flere kommentarer på Give away-innlegget mitt enn det som er der nå. Blogger ser ut til å ha spist dem opp! Så hvis du tar en skjekk der og ser at din kommentar om antall lodd er borte, er det fint om du legger igjen ny kommentar.

Nå håper jeg alt er oppe og går som normalt igjen.

4 kommentarer:

Pia sa...

Bittert alt det som forsvant - har fortsatt et håp om at det kan rettes opp igjen...

Kort og Søm sa...

Ja, litt irriterende at blogger har vært nede..har ikke opplevd at innlegg har blitt borte før heller..!
Får håpe det er iorden nå :O)
God helg,
klem :O)

Whitebite sa...

annoying? YES!!
spesielt trist å miste kommentarer... det takler jeg dårlig..hrumf..
jajaja, ha en happy fredagskveld iallefall.
(Nå er du på lista mi)

StrikkeDolla sa...

hehe :-D
jg kjente litt på sbstinensene jeg også :-Pog så utrolig kjedelig med kommentarene og innleggene som forsvant!