Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 22. mai 2012

Flere vester

Til tross for sommer i anmarsj, strikkes det vester i ull her i huset. Har man dilla på noe, så har man dilla! Og det blir sikkert flere. Om min lille frøken har behov for så mange er en annen sak. Lyst og behov er to vidt forskjellige ting!

Nå har jeg sågar vært så klartenkt i min strikkerus, at jeg har strikket vestene i litt forskjellige størrelser. Så det gjør ingenting om noen må vente litt før de taes ibruk.
Dessuten bor vi jo i Norge, og det er ingen garanti for at sommeren blir rykende varm akkurat. Det har vi da mang en gang erfart. Så da kan det jammen hende at det blir godt å ha en vest i ull over skuldrene. Absolutt ja!
Ha en strålende dag - i sola, om du er så heldig!

10 kommentarer:

Whitebite sa...

nydelige!
jammen er du produktiv:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

For en produksjon! Flotte vester.

Unknown sa...

Så fine de var! ;-))

Ingenting på pinnene som frister nå, kanskje jeg og må prøve meg på disse!
Syntes det ofte er vanskeleg å bestemme seg for hva det neste prosjektet mitt skal bli!

Følger bloggen din nå! Ofte innom å titter! Liker meg her! ;-))

Berit sa...

Nydelige vester, supersøte! Klør litt i fingrene når jeg ser dem. Men må vente bli ferdig med andre ting først......
Sola skinner, kos deg :)

Unknown sa...

Supersøte vester :-)

Pia sa...

Her må det jo bare bli giveaway! Flotte vester!

Hilde sa...

Takk for koselige kommentarer :)

Hyggelig du kommer innom, Fem i familien :)

Mulig det blir en Give away av et eller annet slag om litt, Pia ;)

Anonym sa...

Vestene blir ikke brukt i disse dager iallfall. Og godt er det - at det er varmt, altså!

Hvis du vil tjene noen kroner er jeg sikker på at du lett får solgt produktene dine. Du er flink!

Marit sa...

Så søte! Og den som hadde sånn strikkeiver! Litt stillestand på den fronten her for tida. Nyt sommervarmen! For som du skriver, plutselig er det ikke så mye sommer lenger.

Tilla sa...

Så fine vester! Nydelige farger! Likte veldig godt den gule. Ble veldig tøft med dongeribuksa og den toppen:)