Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

mandag 13. februar 2012

Fra superhektisk til bare vanlig hektisk

Det har vært stillhet her på bloggen. Det har såvisst ikke vært stillhet i Puslefamiliens liv. Tvert imot. Og det er vel nettopp derfor det har blitt en ufrivillig bloggpause. Tiden har rett og slett ikke strekt til. Og å stressblogge er ikke særlig gøy.



Våre dager har vært preget av hektiske dager på jobb. Vår del av Lyckliga gatans 4-stjernes middag har vært avholdt (med utallige timers jobb!), familiebesøk fra både ene og andre siden, besøk på Moteuka for mor, den vanlige kjøringa av unger til treninger og også noe sykdom.


Denne siste helga skulle vi virkelig bare slappe av og kose oss med besøk av besteforeldre. Men hva skjer? Joda, Junior får plutselig et tilbud om å spille ishockeycup med aldersgruppen over seg. Noe han jo er strålende fornøyd med. Men da så vi ikke særlig mer av den gutten i helga. 7 kamper og uendelig mange
timer i hockeyhaller var hans helg.

Og for resten av familien ble det "hvis jeg kjører han dit, så tar du dem dit, og så møtes vi der klokka da, og så bytter vi, men da må dere være tilbake klokka...så vi kan kjøre dit. Åja, morsdag, ja? Når skal vi skvise inn morsdagskaka (og når skal den i det hele tatt bli bakt???), sånn at flest mulig er samlet samtidig?" Og så var frihelga over.

Men den superhektiske tiden har nå gått over til å bare være vanlig hektisk. Så vi kan roe ned tempoet litt :o)
Nå skal jeg oppdatere meg på mange uleste bloggposter rundt om i bloggverden ;o)

Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

Guri sa...

Husk å PUST!!!

Ha en fin kveld :)
Klæm

Hello Baby Lou sa...

Hektisk, men hørtes trivelig ut med 4 stjerners middag-varianten..

Anonym sa...

Hektisk kan være gøy!

R-15 sa...

Herlig med det fire-stjerners-opplegget, tenker jeg! Det er noe jeg må tenke på å introdusere for noen vennepar, tenker jeg... Snadder!! :) Skriv gjerne mer om det, hvis du føler for det ;)

R-15 sa...

Det var da fryktelig til "tenker" da...!! Overtrøtt sikkert... Senga NUH!! Marsj avsted ;) Natta!

I en Sving sa...

Hektisk er moro, men kan bli litt ståk. Husk å puste og kos deg når dagene blir roligere :)

hjertemynthe sa...

Ja dette hørtes rimelig hektisk ut ja... hehe, nesten så jeg blir litt stressa og glemmer å puste når jeg leser alle aktivitene hos deg.. ;)
Håper ting holder seg i litt roligere modus så dere får tid til tanker og sofaavslapping også :) Ha en ROLIG fin kveld :)