Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

mandag 26. september 2011

To små kaniner

Lillemor har fått nye ullsokker; kaniner skal varme hennes små tær.


Oppskriften har jeg funnet på Garnstudio (link), og de er strikket i noen rester av et merinoullgarn jeg lenge har hatt liggende. Kanskje ikke sokker for å ha nedi skoene, for ørene blir liksom litt upraktiske da. Men gode som tøfler eller i vogna.

Sokkene blir mitt bidrag i Pinnekroken sin utfordring "Fra kneet og ned".

Det er imidlertid ikke fotovennlige sokker. De vil liksom ikke vise seg frem slik jeg vil! Ørene er lange, men med en knekk i - det er ikke små klumper, som det ser ut til på bildet. Finest ville de nok blitt på to små bein, men frøkena sover... og blir sikkert sur hvis mor vekker henne for å ta bilder av beina hennes - bare for at hennes mor skal legge ut dette innlegget i kveld. Dessuten så har de små beina en tendens til å havne hvor som helst, og ikke akkurat der mor vil for at det skal bli et bra bilde... Altså lite samarbeidsvillige bein også.

12 kommentarer:

Whitebite sa...

søteste!

Solveig sa...

Så fine:-)

Guri sa...

Synes bildet ble bra jeg. I alle fall når alternativet er bilde av to rosa streker på tur forbi ;) Kjempefine sokker :)
Klæm

Elisabeth, innerst i veien sa...

Supersøte!

Karen sa...

Hihi - men de var kjempesøte da :) Kanskje et prosjekt jeg får til... Jeg driver nemlig å øver på å strikke, og etter tre luer med, stadig ferre, skjønnhetsfeil - tror jeg jammen at jeg har forstått det ;)

Ha en finfin dag!
Klemmer...

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Så utrolig søte!! Blir en fin liten frøken med små kaninføtter.

Bente sa...

De var supersøte!

Frihet sa...

Så søte!! De var herlige, slike vil jeg at lille tupp skal ha :)

Shy sa...

Nydelige!

Hello Baby Lou sa...

Søte!

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

Skjønne sokker! Kan tenke meg snuppa blir fornøyd :)

Trollkjerringa1 sa...

Så nusselige :D Ha en trivelig helg