Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

tirsdag 20. mars 2012

Strikkelærling

Dagene går litt for fort her i huset, mens de står stille på bloggen. Huffameg! Makan!
Det gledes stort til påskeferie! Masse fri og masse kos :o)

Takk for alle gode tanker til minstemor :o) Hun er i full vigør igjen. Fingeren ser ut til å leges som den skal, og frøkena er tilbake i barnehagen og glad for å treffe alle småvennene sine igjen.

*  *  *

Et nytt strikkeprosjekt er på gang. Og det er ikke mitt eget. (Joa, har noen, jeg også, men akkurat dette er ikke mitt.) Prinsessa ønsker også å kunne strikke. Hun har planer om de flotteste ting man kan trylle frem med et sett strikkepinner og en trådstump.
Hun er godt igang og har strikket en koseklut til lillesøster, etter hva jeg forstår. Jeg er imidlertid spent på hva det neste blir ;)
Og så skal det sies at selv om kunstverket var tiltenkt lillesøster, var det pappaen som ble forært det ferdige produktet... Nå skal han vel kunne kose godt om natta ;o)


Kos deg, du også!

Og velkommen til nye følgere! Hyggelig dere slenger dere med her ;o)

4 kommentarer:

Solveig sa...

Så koselig med slike sjarmerende strikkeprosjekter laget av små hender :)

Guri sa...

Det er jo helt klart tanken som teller :) Iris vil også strikke, men har ikke tålmodigheten helt inne enda ;)
Klæm

Cecilie sa...

Åh, så skjønt. Tenke pappaen i huset sove ekstra godt om natta no :-)

Whitebite sa...

så sjarmerende!
så flink!

:) :)