Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

onsdag 11. mai 2011

Hvem sin yndlingsfarge?

Prinsessa fortalte sin venninne at lillesøster har så mye rosa klær på seg fordi yndlingsfargen hennes er ROSA. Vesla har mye rosa, ja. Skal ikke benekte det. Men kan en 8-måning ha yndlingsfarge? Hm... tviler litt på det... Jeg kan jo skylde på henne og at hun absolutt måtte ha råååsa kjole, ellers hadde hun skreket i tre dager i strekk! Men det spørs om noen går på den. Det kan nok være en ørliten sjanse for at mor har en finger med i spillet her.






Men hvis frøkena hadde kunnet snakke, er jeg sikker på hun hadde ropt Hurra! og vist meg tommelen opp, da jeg fant disse stoffene på Åhlens (som egentlig er sengetøy - tips fra Barbros lille atelier), og som skal bli til små sommerkjoler :o)

3 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei!

Så nydelige stoffer!
Tror kanskje jeg må ta turen innom Åhlens om ikke så altfor lenge :-D

Kort og Søm sa...

Det var fine stoffer!
Dette blir fine sommer kjoler tenker jeg,
klem :O)

Unknown sa...

Her går det i 'Piderman', hehe. Så koselig å se deg inne hos meg!Jeg er virusangrepet, så travle tider for en blogger. Hehe.