Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 8. april 2011

Vognpose

Til tross for ganske redusert form på meg og babybrikken, så sydde jeg for harde livet i går. Våren har gjort sitt inntog her på Østlandet, og snuppas gode vinterpose blir i varmeste laget i vogna. 12 grader og dunpose er en litt dårlig kombinasjon... Så nå har jeg sydd en overgangspose. Svart poplin på utsiden og cerise polarfleece på innsiden, og tynn sommerdyne imellom. Ganske varm pose, men ikke på langt nær så varm som dunposen.

 

Rosa hjerte applikert på utsiden, og snøring som kan snurpes sammen rundt hodet, slik at det blir lunt. Jeg har sydd på belter med borrelås som kan festes bak vognryggen for å holde posen på plass i sportsvognen. Posen har to glidelås, som møtes midt på nede. Overdelen kan dermed glides helt av om ønskelig. Et lokk skjuler glidelåsendene og er festet med trykknapper.


Nå gjenstår det bare å sy til hullene i ryggen, slik at vognselene kan stikkes igjennom. Men snuppa bruker fortsatt vognbaggen, så sportsvogndelen ligger innpakket i plast på loftet. Jeg trenger den for å få hullene på riktig sted, så det får bare vente.

Testing av posen :o)



Ha en flott fredag!

3 kommentarer:

Pia sa...

Skulle kjapt inn og si at jeg har svart på bloggrollbildespørsmålet i bloggen min, men må jo kommentere vognposen - nydelig!

Maichen sa...

Kjempefin pose!!
Smart med borrelåsen rundt på baksida! Selv har jeg bare snurpa sammen og bretta over kanten foreløpig, men om det ikke holder skal jeg jaggu sy på borrlås!!
Søt modell i posen :)

Anonym sa...

Stum av beundring!