Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

onsdag 13. april 2011

En Osloskånskan award

Osloskånskan, en svenske i Norge med mange fine/rare/morsomme tanker, har gitt meg en award med spørsmålsutfordring.

Here we go:

Pølse eller hamburger?
Hamburger! Eller pølse... Kommer an på.

Gospel eller hardrock?
I min ungdomstid sang jeg i tensing-kor, så gospel sto ganske høyt i kurs da. Nå? Hm...vet ikke helt... ok til tider. Hardrock må komme i balladeform, så er det bra.

Fox eller Nox?
Fox, definitivt!

Carola eller Sissel?
Hipp som happ. Den ene litt freshere enn den andre, men akk så mye styr rundt. Eller var... Har ikke fulgt med deres karrierer i særlig stor grad, så jeg er litt usikker på hvordan ståa er hos dem for tiden.

Harry Potter eller Twilight?
Har ikke sett Twilight, men liker Harry og gjengen :o)

Roser eller tulipaner?
Elsker roser!

Tanga eller bestemortruse?
Tanga, siden de tar så liten plass i overfylte kommoder og klesskap.

Stockholm eller København?
Må innrømme at jeg aldri har vært i Stockholm, så da blir Køben vinneren.

Dirty Dancing eller Pretty Woman?
Selvfølgelig Dirty Dancing! Jeg elsker dansefilmer, og Johnny og Baby er blant favorittene :o)

Skavlan eller Thomas og Harald?
Thomas og Harald. Tullinger på høyt nivå.


Dirrrrty Dancing!

Er du enig/uenig? Ta utfordringen, du også :o)

På grunn av endel awarder/utfordringer i det siste, velger jeg å ikke gi denne til noen utvalgte, men jeg følger gjerne med på hva du svarer om du tar utfordringen :o)

Ingen kommentarer: