Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

fredag 26. oktober 2012

Midlertidig ute av drift

Det er ikke store aktiviteten her på bloggen for tiden. Ikke kan jeg skylde på tidsnød heller. For tid har jeg nok av akkurat nå. Skulle det bare stått på det, kunne jeg nok betjent mange blogger i denne stund.
 
Det er ikke bare bloggen som er litt ute av drift, det er kroppen min også. Så mens jeg sitter og blar meg igjennom Finn.no på jakt etter akkurat den tv-benken jeg vil ha som ikke er å få kjøpt i butikker (og som jeg nå har som "livsprosjekt" å få tak i), har jeg innsett at nettsiden mangler en vesentlig kategori; kroppsdeler. Hadde jeg bare kunnet hentet en ny kroppsdel og byttet ut den gamle, så hadde nok alt vært så meget enklere. Det er meg og de gamle damene... Oss med trøblete hofter, du vet. Vondt i hoftene - det er liksom ikke særlig swung over det... (Og jeg føler meg med ett noen tiår gamlere enn jeg er...)

 
Selv om tiden er til stede er ikke nødvendigvis inspirasjonen det. Det blir litt mye tåke i hodet når man går hjemme på denne måten.
Jeg får strikket mye da, for jeg trenger mye hvile. Og sett på alle dårlige programmer på formiddagen på tv. Noe må jeg gjøre mens jeg ser på tv, så da går det unna med garnnøstene. Jeg skal nok få lagt ut litt av den slags på bloggen snart.

I tillegg til mye hvile skal jeg gå turer og trene. Men jeg skal ikke belaste rygg og hofter. Og det skal jeg si deg, det er jammen ikke enkelt. Det er enkelte kroppsdeler som ikke er helt lett å koble ut.
Mulig jeg får fasong litt som Skipper'n - alle musklene sentrert i armene, og rimelig slapt ellers...
(Alle bilder fra Google.no)

Ja, ja... får melde meg på Godt voksen-timene på Elixia og se hva de har å by på. Jeg og gæmlisene...

Ha en sprek helg!

6 kommentarer:

Pia sa...

Ja, den alderen....

Kort og Søm sa...

God bedring,
tipper du strikker mye fint! :O)

Hilde sa...

Huff ja, nå føler jeg meg gammel...
På tide å finne på noe barnslig, så jeg får ned følealderstatistikken...

Takk Kort og søm :) Strikkepinnene får kjørt seg ;)

Frihet sa...

Ja har savnet deg her ;) Men satser på du snart er tilbake og i full action!!
God bedring!!!

Unknown sa...

Off... Høres ikke mye bra ut!
Noe som kommer til å gå over av seg selv?? Jobben som tar på??

Rygg og hoftesmerter er vanskeleg.
Sliter selv med hoftene, men sykehuset valgte å ikke operere da jeg var ung , for jeg "kunne-kanskje" vokse det av meg.

Du er ikke alene om å føle deg som en av gæmlisene...
Er selv der...

Å være hjemme uten å klare gjøre noe, kan være slitsomt! Godt du har strikketøyet!!

Full av Ull sa...

Hei!
Koselig blogg du har :) Fant deg da jeg søkte etter oppskrift på en strikket kurv. Likte veldig godt de rosa du har strikket! Jeg lurte på om jeg kunne spørre om noe angående kurvene... Husker du hvilket pinnenr du brukte? Har så lyst å strikke meg en sånn kurv! Skulle gjerne hatt en som var litt større enn den på Drops sine sider, men det er vel bare å øke maskeantallet det ;)

Ønsker deg en fin helg, klem Martine