Velkommen til vårt lille puslespill! I en hektisk hverdag er det mange brikker som skal på plass så ukeplanen går opp - og forbausende nok gjør den ofte det!

mandag 14. januar 2013

Turnprinsesse. Og bloggeproblemer.

7-årsprinsessen deltok i går på sin første konkurranse med rangering. De små får ikke tallkarakterer, men de bedømmes ut fra kategoriene Bra-Bedre-Best. Og endelig kunne frøkena også bli bedømt slik hennes klubbvenninner blir. Det året de fyller 8 kan de det. Tidligere har hun deltatt med samme programmer som de andre, men stått oppført på oppvisning. Og hun syntes ikke det var skummelt å bli bedømt. Hun gledet seg stort. Og hun var veldig enig i at det viktigste er å delta og ha det gøy. Og å gjøre sitt beste. Og så er denne frøkena ganske glad i oppmerksomhet, så det var ikke så skummelt å stå alene foran dommere, medturnere og publikum.

Prinsessa ytterst til høyre, med flagg. O'lykke å få gå først i innmarsjen og være flaggbærer!

All treningen har gitt uttelling, for Prinsessa klarte seg utmerket! Hun var særdeles stolt da hun mottok pokal når det hele var over. Nå får alle deltakerpokal, uansett utfall av resultater. Pokal er viktig! Pokalhylla begynner å fylles opp :)
Mammaen og pappaen var så stolt, og frøkena skal få ny turndrakt i premie siden hun har stått sånn på. Det er alltid god motivasjon :) Og at hun fikk Best i alle fire apparater, var jo selvfølgelig ekstra motiverende!


Vi ser frem til OL-deltakelsen om noen år :)


*   *   *   *   *   *

Det har blitt lite innlegg her i det siste. Jeg plages med å få lagt til bilder, og da blir jeg temmelig lei og frustrert.
Dere som har blogspot, gi meg gjerne råd hvis dere vet. Kategorien last inn bilder fra datamaskinen er borte, og jeg forstår ikke helt dette med å laste inn via Picasa. Jeg får ikke opp de bildene jeg vil derfra.
Hvis jeg kjøper ekstra lagringsplass, kommer da muligheten til å laste inn fra datamaskinen opp igjen?

Og en annen sak; dere som skriver innlegg via Blogger-appen, får dere plassert bildene dere dere ønsker i innlegget? Jeg finner ikke noe om at jeg kan plassere dem, så de blir bare liggende nederst i innlegget. Dermed må jeg inn på en pc og redigere før jeg kan legge ut innlegget. Litt tungvint...

Jeg blir glad for råd :) Når det kommer til tekniske problemer, er tålmodigheten til denne fruen særdeles lav...





8 kommentarer:

Torill sa...

Så kjekt! Og gratulerer med flott pokal. Eg har og ei turnprinsesse, men ho er berre 5 år enda. Stor stas med turntrening. Å ta på seg rosa balettdrakt med glitter og Hello Kitty er vel det største. :-)

Shy sa...

Eg har samme problem med opplasting av bilder. Fekk ein del råd på siste innlegg m.a. Å bytte nettleser. Det hjalp ikkje meg.
Eg må fyrst søke opp Picasa nettalbum, logge på med same passord som til bloggen. Så laste opp bildene der, og deretter laste opp bildene derifrå inn på bloggen.
(Anar ikkje om dette var forståeleg...)

Shy sa...

Flott turnjente, forresten :-))

Bente sa...

Sliter jeg også, trodde det var min pc det var noe galt med jeg:-s

Si fra når du har funnet ut av det:-)

Åshild sa...

Jeg betaler ca 14 kr/mnd for mer plass. Jeg synes det er helt Ok. Det er klart at jeg kunne endret størrelsen på bildene (ikke formatet, men kilobitene),da hadde kapasiteten vart lengre, men det glemmer jeg bort.

Det er lenge siden jeg byttet fra Outlook til Chrome. Da ble alt lettere synes jeg.

Pia sa...

Så flink turnjente! Jeg blogger bare fra pc, og betaler ikke noe ekstra for å laste opp bilder?....

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flink og flott turnjente!

Jeg har ikke problemer med å laste opp bilder, får de samme valgene som tidligere.

Hilde sa...

Jeg må visst prøve å bytte nettleser først og se om det blir bedre. Så får jeg vurdere dette med ekstra lagringskapasitet. Takk for tilbakemelding :)